10 Aralık 2012 Pazartesi

Yeni Yıl Geliyooooor! / New Year Is Coming

     Herkese Merhabalar ...!!!

     Yeni yılın gelmesi hasebiyle tüm bloglar tebrik kartları, albümler ve ağaç süsleriyle dolup taşıyor. Ben de bir yeni yıl çelengi hazırlayıp bizim kapıya astım. 


     Aslında ilk denemem olduğu için biraz amatörce. Yine de sizlerle paylaşmak istedim, çünkü içinde kozalaklardan yaptığım çiçekler de var. İşte resimler:


     Pizza kutularından kesip çiçek kağıdı ile kapladığım çelengimi önce samanla sonra da çeşitli kozalaklarla süsledim.


     Eh, serde süs olunca bu kadarcıkla yetinemedim ve açılmış olan kozalakların etrafını  yaldızlı akrilik boya ile renklendirdim.


     Resimlerde renkler aslında olduğundan biraz daha açık görünüyor. Sanırım resim çekmek için daha iyi bir ışıklandırmaya ihtiyacım var :)


     Aşağıdaki resimlerde kozalaktan yaptığım çiçekleri ve renklendirdiğim kozalkları daha ayrıntılı göreceksiniz.


Önce çiçekler ...

    Burada üstte yer alan çok yapraklı kırmızı çiçeği paylaştım. Çiçeğin göbeğinde kontrast oluşturacak şekilde yeşil parlak boncuk kullandım.


     Onun altında da altın renkli kozalklarım var. En çok bunları boyarken zevk aldım. Gerçek renkleri burada görüldüğü kadar parlak bir sarı değil. 


     Yan tarafta hem üç renge boyadığım kozalağı hem de kırmızı - yeşil renklerdeki çiçekleri görebilirsiniz.


     Çiçeklerin yapımını öğrenmek isteyen olursa elbette resimli bir kılavuz hazırlayabilirim. 




     Çocukluğumdan beri renkli ışıklarla süslenmiş yılbaşı ağaçlarını sevmişimdir. Şimdi bu güzelliğin bir parçasını evimin kapısında yaşatıyor olmak beni çok mutlu etti.


     Son olarak da parmak boyası ile yaldızladığım açılmamış kozalağımın resmini paylaşıyorum. Açılmamış kozalaklar yazın gittiğim Trabzon - Rize gezisinde Kaçkar Dağlarından hatıra:)





     Açılmış kozalakları Yalova, Armutlu'dan getirmiştim. Bütün yaz onları hangi projede kullanacağıma karar veredim; kıyıp da kullanamadım. Kısmet bugüneymiş...





     Aklımda yılbaşı için yapmak istediğim birkaç proje daha var. Gerçekleştirebilirsem yakında onları da buradan sizlerle paylaşacağım. 


                                                                                          Şimdilik neşeyle kalın ..!


     

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder