7 Ocak 2015 Çarşamba

Yeni yılın ilk yayını

        Merhabalar, 2015'in ilk yayınına hoş geldiniz!

    Öncelikle 2015'in herkese neşe ve kolaylıklar getirmesini; sağlık ve ağız tadı vermesini diliyorum. Yılbaşı telaşesini arkamızda bıraktığımıza göre şimdi sırada yeni yılı planlamak var. Eminim herkes geçen yılını şöyle bir sorgulamış artılarını ve eksilerini, neyi daha da iyi yapmış olabileceğini düşünmüştür.

      Eh, açıkçası ben öyle yaptım. 2014 benim için bir farkındalık yılı oldu diyebilirim. Eski ve yeni seçimlerimi, bu seçimlerin sonuçlarını  değerlendirdiğimde bazı değişimlerin zamanı geldiğini de gördüm. Yürekten inanıyorum ki seçimlerimiz ve bakış açılarımız başımıza gelen acı tatlı bütün olayların da sebebi aslında. Benim 2015 listemde en başta seçimlerimi gözden geçirmek ve gerekirse değiştirmek yer alıyor.

    İşte benim kısaltılmış listem, kimsenin upuzun bir liste yüzünden bayılmasını istemedim de...

1. Zaman yönetimi... Çoğunlukla birçok işi aynı anda yaptığım için zamanım hep yetersiz kalıyordu. Bu yıl yarıştığım kulvar sayısını azaltarak zamanımı daha iyi yönetmeyi seçiyorum.

2. Öncelikler... Dünyanın tüm sorumluluklarını yüklenmek benim görevimmiş gibi yaşamak yerine sadece sevdiklerim ve yapmak istediklerim ile ilgili konuları öncelik listeme yerleştirmeyi seçiyorum.

3. Belki de ilk sırada yer alması gereken madde bu olmalıydı, Kendime zaman ayırmayı seçiyorum.
    
    Sizler 2015'te neyi değiştireceksiniz? Yorum bırakırsanız hepimiz birbirimizin düşünceleri ile beslenebiliriz diye umuyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder